Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Файли
Всього матеріалів в каталозі: 9 Показано матеріалів: 1-9 |
|
Провідна педагогічна ідея досвіду: якісний тест-крок до якісної освіти. Оцінювання мовних знань і вмінь здійснюється тематично. Отже, методично правильно організований відбір матеріалу та ретельно підібрані форми перевірних завдань для тестової роботи дозволяють максимально повно охопити перевіркою матеріал з теми і об'єктивно визначити рівень засвоєння теоретичних знань та здатність розпізнавати вивчені мовні явища, групувати, класифікувати, трансформувати, доповнювати. |
Провідна педагогічна ідея досвіду: враховуючи, що ефективність навчальної діяльності залежить від всебічності та глибини аналітичної діяльності як з боку вчителя, так і адміністратора, розроблені технологічні карти дозволять всебічно охопити визначені програмами уміння, допоможуть вчителям та адміністрації школи провести облік та оцінювання всіх параметрів з кожної конкретної перевірки, об'єктивно оцінити навчальні досягнення учнів за всіма параметрами, проаналізувати результати, визначити прогалини в навчальних досягненнях учнів, виявити їхні причини, спланувати відповідну корекційну роботу, а для адміністратора – прийняти відповідне управлінське рішення. |
Автор: Гурінок Марина Анатоліївна, заступник директора з НВР, вчитель – методист Запорізької спеціалізованної школи №100.
Педрада |
Переглядів: 291 |
Завантажень: 113 |
Додав: valeriks |
Дата: 16.01.2016
|
|
Проблема домашнего задания очень актуальна в наше время, и вызывает немало споров и противоречий, как собственно и сама система обучения.
Автор: Гурінок Марина Анатоліївна, заступник директора з НВР, вчитель – методист Запорізької спеціалізованної школи №100.
Педрада |
Переглядів: 293 |
Завантажень: 130 |
Додав: valeriks |
Дата: 16.01.2016
|
|
Мета: розробити модель особистості педагога в сучасній школі.
Завдання:
- познайомити з елементами педагогічних технологій, які використовуються в роботі;
- розробити модель особистості педагога в сучасній школі.
Автор: Гурінок Марина Анатоліївна, заступник директора з НВР, вчитель – методист Запорізької спеціалізованної школи №100.
Педрада |
Переглядів: 628 |
Завантажень: 167 |
Додав: valeriks |
Дата: 16.01.2016
|
|
За навчальним планом Запорізької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №100 вивчення економіки йде безперервним курсом з 2 до 11 класу. Навчання з 2 до 4 класу побудовано за авторською програмою «Основи економіки», яка орієнтована на підготовку молодших школярів до життя в нових економічних умовах.
Автор: Гурінок Марина Анатоліївна, заступник директора з НВР, вчитель – методист Запорізької спеціалізованної школи №100.
Пуплікація розміщена на сайті "Учительський Журнал" он-лайн від Видавничої групи "ОСНОВА". Скачати сертифікат про публікацію.
Колегам |
Переглядів: 325 |
Завантажень: 120 |
Додав: valeriks |
Дата: 16.01.2016
|
|
Автор: Гурінок Марина Анатоліївна, заступник директора з НВР, вчитель – методист Запорізької спеціалізованної школи №100.
Пуплікація розміщена на сайті "Учительський Журнал" он-лайн від Видавничої групи "ОСНОВА". Скачати сертифікат про публікацію.
Батькам |
Переглядів: 324 |
Завантажень: 111 |
Додав: valeriks |
Дата: 16.01.2016
|
|
Цель педсовета:
- осознание проблемы домашнего задания в современном мире, анализ ее с разных позиций;
- ознакомить с нормативными документами по вопросам объема и дозировки домашнего задания;
- представить свой опыт по данной теме.
Педрада |
Переглядів: 366 |
Завантажень: 14 |
Додав: valeriks |
Дата: 16.01.2016
|
|
Атестація |
Переглядів: 347 |
Завантажень: 164 |
Додав: valeriks |
Дата: 16.01.2016
|
|
|
|
| | |