Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Файли
У категорії матеріалів: 3 Показано матеріалів: 1-3 |
|
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Провідна педагогічна ідея досвіду: якісний тест-крок до якісної освіти. Оцінювання мовних знань і вмінь здійснюється тематично. Отже, методично правильно організований відбір матеріалу та ретельно підібрані форми перевірних завдань для тестової роботи дозволяють максимально повно охопити перевіркою матеріал з теми і об'єктивно визначити рівень засвоєння теоретичних знань та здатність розпізнавати вивчені мовні явища, групувати, класифікувати, трансформувати, доповнювати. |
Провідна педагогічна ідея досвіду: враховуючи, що ефективність навчальної діяльності залежить від всебічності та глибини аналітичної діяльності як з боку вчителя, так і адміністратора, розроблені технологічні карти дозволять всебічно охопити визначені програмами уміння, допоможуть вчителям та адміністрації школи провести облік та оцінювання всіх параметрів з кожної конкретної перевірки, об'єктивно оцінити навчальні досягнення учнів за всіма параметрами, проаналізувати результати, визначити прогалини в навчальних досягненнях учнів, виявити їхні причини, спланувати відповідну корекційну роботу, а для адміністратора – прийняти відповідне управлінське рішення. |
За навчальним планом Запорізької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №100 вивчення економіки йде безперервним курсом з 2 до 11 класу. Навчання з 2 до 4 класу побудовано за авторською програмою «Основи економіки», яка орієнтована на підготовку молодших школярів до життя в нових економічних умовах.
Автор: Гурінок Марина Анатоліївна, заступник директора з НВР, вчитель – методист Запорізької спеціалізованної школи №100.
Пуплікація розміщена на сайті "Учительський Журнал" он-лайн від Видавничої групи "ОСНОВА". Скачати сертифікат про публікацію.
Колегам |
Переглядів: 325 |
Завантажень: 120 |
Додав: valeriks |
Дата: 16.01.2016
|
|
|
|
| | |